Vyhledávání

Kontakt

SEMÍNKOVÁ TRŽNICE AKTUALIZOVANÁ VERZE 2015

06.09.2015 13:38

Do semínkové tržnice (viz. minulý článek Semínková tržnice 2015) přibylo několik nových přírůstků. Zároveň jsem se rozhodl zpracovat seznam dostupných odrůd novou přehlednější formou. Dále mám také několik vzorků odrůd, které (půjde-li vše podle plánu) by se měly na seznamu objevit již příští rok. Zároveň tímto děkuji všem, kdo se doposud zapojili do projektu. 

 

PRAVIDLA SEMÍNKOVÉ TRŽNICE 2015 

Jde o nový projekt, který budu do dalších let upravovat. Toto můžete brát jako zkušební verzi, která ale bude pro sezonu 2015 plně fungovat. Tady jsou pravidla: 

v tomto článku uveřejním seznam osiva rostlin, které mám v takovém množství, abych je mohl vyměňovat. V případě zájmu o ně mě kontaktujte na e-mail. Po dohodě přes e-mail je tedy možné poštou vyměnit vaše semena za moje. Vaše odrůdy budu semenařit a množit je. Tak by se mohla vytvořit časem fungující síť pro sdílení neregistrovaného osiva. Co napsat k zásilce vašich odrůd? Semínka uložte do polyetylenových pytlíčků tak, aby se nevysypala a opatřete je ČITELNOU JMENOVKOU s údaji: Rok sběru osiva, místo semenaření (obec a okres), název odrůdy (pokud - jak se to často stává- nemá odrůda žádné jméno, napište název tak, jak odrůdě běžně říkáte), původ (odkud pochází, jak dlouho ji semenaříte, od koho jste ji získal/a atd. pokud neznáte původ, nemusíte jej psát) a stručný popis vlastností, vzhledu odrůdy. A to je vše :) Informace můžete taktéž posílat e-mailem. 

SEZNAM DOSTUPNÝCH ODRŮD 2015: 

SEZNAM DOSTUPNÝCH ODRŮD 2015.docx (15637)

Zároveň seznam rozšiřuji o osivo, které jsem koupil, ale mám ho přebytek. Zde ani tak nejde o uchování plodin, jako o úsporu peněz.  Seznam těchto druhů je zde: 

SEZNAM KUPOVANÝCH SEMEN 2015.docx (12471)

Za každý další přírůstek budu rád! Děkuji.